مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-11فرهنگي

جشنواره فیلم فجر| «کت چرمی»؛ ناکام در واکاویِ آسیب های اجتماعی


در «کت چرمی» بدلیل پراکندگی موضوعات و پرداختن به خرده داستان هایی چون قصاص، تجاوز و .

سوژه اصلی داستان یعنی پولشویی و فساد مالی یقه سفیدها در قالب مؤسسات خیریه و کمپ های ترک اعتیاد و با سوء استفاده از دختران بی سرپرست و بد سرپرست به حاشیه رفته و فیلمساز .

- خبرگزاری فارس، گروه سینما: کت چرمی اولین فیلم بلند سینمایی حسین میرزامحمدی به تهیه کنندگی کامران حجازی از جمله فیلم های جشنواره فجر است که به سراغ موضوعات ملتهب اجتماعی رفته است تا با نمایش واقعیت هایی در زیر پوست شهر در جریان است؛ چه در میان طبقه کم برخوردار و بزهکار اجتماعی و چه متمکن و به اصطلاح یقه سفیدها اثری دغدغه مند محسوب شود.

کت چرمی از هر جهت اعم از سوژه داستان، نحوه روایت، نوع کارگردانی و حتی اسامی بازیگران و شخصیت ها حتی بدون توجه به تیتراژ تداعی گر ردپای محمدحسین مهدویان است که بعنوان مشاور کارگردان در فیلم حضور دارد.

اینکه فیلم سازی بتواند برای خودش سبک مشخصی داشته باشد فی نفسه پدیده خوبی است اما زمانی ارزش پیدا می کند که این سبک بر اثر کسب تجربه و تحقیق و مطالعه بیشتر به پختگی رسیده و هر اثری نسبت به اثر قبل کیفیت بهتری داشته باشد اما درخصوص کت چرمی و مهدویان چندان این اتفاق شکل نمی گیرد و کت چرمی از همان ایراداتی که زخم کاری و مرد بازنده رنج می برد ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم فجر| «کت چرمی»؛ ناکام در واکاویِ آسیب های اجتماعی

جشنواره فیلم فجر| «کت چرمی»؛ ناکام در واکاویِ آسیب های اجتماعی